Správa nemovitostí
- Domů
- Správa nemovitostí
Správa nemovitostí pro majitele
Správa nemovitostí může občas představovat pořádnou starost navíc. Správa domu i správa bytu totiž zahrnuje mnoho činností, kam spadá hledání a ověřování nájemníků, uzavření nájemní smlouvy, předávací protokol, pojištění nemovitosti, pravidelné kontroly a mnoho dalších aktivit, kterými se musí pronajímatel zabývat. Jako majitel nemovitosti se však můžete obrátit na zkušený tým ze Správce bytu, který si všechny související povinnosti převezme na sebe. Pokud si tedy chcete ušetřit čas, peníze i starosti spojené se správou, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat s nezávaznou poptávkou. Zaměřujeme se především na nemovitosti Olomouc, ale k dispozici je vám také Správa nemovitosti Brno nebo Správa nemovitostí Praha.
Správa nemovitosti od A do Z
Zajímá vás, co dělá správce nemovitosti? Je toho hodně. Pokud jste se rozhodli pro pronájem bytu či pronájem domu, pravděpodobně je pro vás prioritou slušný a solventní nájemník. Najít ideální nájemce je prvním a nejdůležitějším bodem, který v rámci kompletní správy zajišťujeme. Podstatná je pro nás také technická podpora, údržba nemovitosti, a komplexní zákaznický servis. Součástí námi poskytovaných služeb je také ekonomická správa nemovitostí, která vám zaručí, že nájemné budete mít vždy pravidelně a včas na svém účtu. V případě, že bude byt prázdný, budete mít jistotu, že od nás obdržíte garantovaný nájem. Zkrátka vás nikdy nenecháme ve štychu!
S ekonomickou správou souvisí také vyúčtování energií nájemníkovi a veškerých dalších služeb, které je potřeba pravidelně hradit na měsíční nebo roční bázi. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí s poskytovateli těchto služeb či úřady vás zastoupíme a vše za vás vyřešíme.
Správa nemovitostí také zahrnuje veškerou komunikaci s nájemníky, jejich prověřování a kontrolu plateb za nájemné a zálohy či případnou výpověď nájemní smlouvy. Součástí je také odborná evidence a odečty měřidel, zprostředkování vhodného pojištění nemovitosti, výpočet daně z pronájmu a poskytování právních služeb v mnoha situacích.
Pro koho je vhodná správa nemovitosti?
Nechat si spravovat svou nemovitost může vlastník jakéhokoliv typu nemovitosti, kterého již obtěžuje řada problémů a povinností s ní spojená. Díky převedení správcovství na nás získáte zpět nejen množství volného času, ale také čistou hlavu a jistotu, že vše probíhá, jak má.
Nechat si spravovat svou nemovitost může vlastník jakéhokoliv typu nemovitosti, kterého již obtěžuje řada problémů a povinností s ní spojená. Díky převedení správcovství na nás získáte zpět nejen množství volného času, ale také čistou hlavu a jistotu, že vše probíhá, jak má. Správu poskytujeme pro různé druhy nemovitostí, především ale bytové jednotky a rodinné domy, až po komerční nemovitosti, kanceláře a obchodní prostory. Pokud tedy nechcete nést tíhu správy nemovitosti sami, neváhejte vyplnit náš kontaktní formulářt.
Jak fungují revize a
drobné opravy v bytě?
Jsme si dobře vědomi, že údržba nemovitosti a společných prostorů ve stavu, který umožňuje její správné užívání může být časově i finančně velmi náročná. Jedná se však o jednu z klíčových aktivit, za kterou by měl každý správce nemovitosti nést zodpovědnost. S obvoláváním různých řemeslníků, instalatérů a opravářů si však již nemusíte dělat starost. Zajistíme za vás drobné opravy v bytě, jako například opravy podlah a podlahové krytiny, opravy dveří a oken, výměna vypínačů, oprava zásuvky, drobné opravy vázané na sanitární vybavení a armatury, opravy kamen a kotlů a další drobné opravy v nájemním bytě, jejichž náklad na jednu opravu nepřesahuje zákonem stanovenou částku.
Pečlivě sledujeme důležitá data a zajistíme, aby revizní úkony probíhaly v souladu s platnými normami a příslušnými zákony v ČR. Součástí našich služeb je také výběrové řízení na dodavatele těchto prací a správa poptávek.
Začněte vydělávat přes pronájem nemovitostí díky specialistům!
Jak to celé probíhá?
Zajímá vás, jak funguje správa nemovitosti? Zkrátka si od vás dům nebo byt pronajmeme a poté jej zprostředkováváme dál. Tím vám ušetříme čas a zbavíme vás veškerých starostí spojených s pronájmem. Jak tedy probíhá naše společná cesta od prvního telefonátu až po vyplacení prvního nájemného? Je to snadné.
V případě zájmu o naše služby nás neváhejte kontaktovat. Specializujeme se na správu nemovitostí především v Olomouci, Praze a Brně, ale rádi s vámi probereme také možnosti spolupráce v přilehlých lokalitách. Pokud máte další dotazy ohledně našich služeb v oblasti správy nemovitostí, doporučujeme navštívit naši sekci častých otázek a odpovědí.
- Sjednáme si schůzku – telefonicky či e-mailem si sjednáme termín schůzky.
- Potkáme se osobně – sejdeme se, ideálně přímo na prohlídce vaší nemovitosti a vše probereme
- Společně stanovíme nájem – jakmile nemovitosti uvidíme a získáme veškeré potřebné podklady, stanovíme společně výši nájmu
- Vypracujeme nájemní smlouvu – správně sepsaná nájemní smlouva je zásadní pro veškeré budoucí akty. Je proto nutné si na ní dát skutečně záležet.
- Převezmeme byt do správy – od této chvíle už to můžete nechat na nás. Byt převezmeme, vypucujeme, nafotíme a najdeme ideálního nájemníka.
- A je hotovo! – jakmile nám předáte byt či dům do správy, můžete se s klidem začít soustředit na jiné a záživnější věci.
Doporučte nás
Znáte někoho, komu by se Správce bytu mohl hodit? Doporučte nás a získejte 5.000 Kč za každé uzavření nájemní smlouvy.